• ۰۹۱۰۳۹۸۵۸۴۰
  • moshaver[at]RahnamaMoshaver.com
شرایط استخدام پرستار در منزل در شهر اصفهان

شرایط استخدام پرستار در منزل در شهر اصفهان

جهت مشاوره درباره "شرایط استخدام پرستار در منزل در شهر اصفهان" می توانید در سراسر کشور با شماره های زیر در تماس باشید
۰۹۱۰۳۹۸۵۸۴۰
و یا
۰۹۳۰۷۵۷۶۳۶۸
« زمان پاسخگویی از ۸ صبح لغایت ۱۲ شب می باشد »

 

خدمات پرستاری در منزل ازجمله خدمات نوین نظام سلامت در ایران و کشور های مختلف جهان است که در سالهای اخیر با مجوزهای رسمی وزارت بهداشت در مراکز هوم کر (home car) ارائه می شود.
 

اما این خدمات با چه شرایطی انجام میگیرد و چه مواردی را شامل می شود و هزینه و تعرفه های آنها چقدر است ؟ در ادامه این مقاله به این سوالات پاسخ داده می شود. 

 

 

خدمات این مراکز در صورتی که بصورت مجاز و با مجوز رسمی وزارت بهداشت باشد، توسط افراد دوره دیده و تحت نظارت دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی و بر اساس تعرفه های مصوب ارائه می شود.

تمامی اعضای مجموعه خدمات پرستاری در منازل بایستی فارق التحصیل دانشگاه های معتبر کشور بوده و دارای سابقه فعالیت حداقل  ۲ سال به بالا در بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور باشند. همچنین  باید کاملا دوره دیده و آشنا با نگهداری سالمندان و کودکان در منزل بوده و مهارت های کافی روان شناسی کودکان و بزرگسالان را فرا گرفته باشند.

 

شرایط و هزینه خدمات پرستاری در منزل در شهر اصفهان

 

تعرفه خدمات پرستاری در منازل در شهر اصفهان 

 

تعرفه خدمات پرستاری در منزل در واقع ارزش ریالی خدماتی است که توسط پرستاران در منزل ارائه می شود. هر چند که این قیمت گذاری برای خدمات پرستاری در منزل نمی تواند به صورت 100 درصدی باشد اما تا حد زیادی می تواند تعیین کنند قیمت نهایی برای هزینه خدمات پرستاری در منزل ​​​​​​​در شهر اصفهان باشد.

اجرای این تعرفه باید بر مبنای در نظر گرفتن ارزش نسبی خدمات باشد.

 

عوامل تاثیر گذار بر هزینه های خدمات پرستاری در منزل

 

عوامل متعددی می توانند بر قیمت خدمات پرستاری در منزل تاثیر گذار باشند. در زیر به برخی از مهمترین عوامل اشاره شده است:

 

1- نوع خدمات : نوع خدماتی که نیاز دارید می تواند تاثیر قابل توجهی بر قیمت پرستاری در منزل داشته باشد. برخی از خدمات متداول شامل مراقبت از بیمار، تزریق دارو، تعویض بانداژ و خدمات بهداشتی می باشد.

 

2- مدت زمان و تعداد جلسات : مدت زمانی که نیاز به خدمات پرستاری دارید و تعداد جلسات مورد نیاز، نیز در تعیین قیمت تاثیرگذار است.

 

3-موقعیت جغرافیایی: مکان جغرافیایی و محل زندگی شما نیز می تواند در تعیین قیمت گذاری موثر باشد. قیمت ها ممکن است در مناطق شهری و روستایی یا بین شهر و روستا و بستگی به مسافت و موقعیت قرارگیری، متفاوت باشد.

 

4- تجهیزات و موارد مصرفی : هزینه تجهیزات و مصرفی های مورد نیاز برای خدمات پرستاری نیز باید در نظر گرفته شود . مثلا در صورت نیاز به وسایل پزشکی خاص یا داروهای مصرفی خاص ، قیمت ممکن است بالاتر باشد.

 

 

جهت مشاوره درباره "شرایط استخدام پرستار در منزل در شهر اصفهان" می توانید در سراسر کشور با شماره های زیر در تماس باشید
۰۹۱۰۳۹۸۵۸۴۰
و یا
۰۹۳۰۷۵۷۶۳۶۸
« زمان پاسخگویی از ۸ صبح لغایت ۱۲ شب می باشد »

برچسب ها: خدمات پرستاری در منزل، هزینه خدمات پرستاری در منزل ، شرایط خدمات پرستاری در منزل ​​​​​​​

نظرتان را برای ما ارسال کنید

نام و نام خانوادگی*
رایانامه*
موضوع*
تصویر امنیتی
پیام*
رنگ را انتخاب کنید