• ۰۹۱۰۳۹۸۵۸۴۰
  • moshaver[at]RahnamaMoshaver.com

شرایط جدید گرفتن کسری خدمت ایثارگری بعد از قطعنامه

در بخشنامه های مربوط به ستاد کل نیروهای مسلح ایثارگری و رزمندگی به فردی اطلاق میگردد که در یکی از مناطق عملیاتی – امنیتی درگیر و غیر درگیر ، مناطق جنگی و جنگ زده و یا در جبهه های حق علیه باطل خدمت نموده است.

کسری خدمت مناطق عملیاتی - امنیتی درگیر و مرزی

یکی از راه هایی که پسران مشمول وقتی به سن مشمولیت می رسند، دریافت معافیت یا کسری خدمت سربازی می باشد.کسری خدمت موارد مختلفی را شامل می ‌شود. که ممکن است از طرف پدر باشد کثل مناطقی که پدر در آن خدمت کرده است یا ممکن است از طرق مختلف باشد که در ادامه به ان می پردازیم. با استفاده از  انواع کسری خدمت سربازی می توان حداکثر تا 24 ماه از طول مدت خدمت را کم نمود. بر اساس آخرین ابلاغیه ستاد کل نیرو های مسلح در سال 1402، مشمولین می توانند در صورت دارا بودن شرایط کسری خدمت منطقه عملیاتی پدر از این نوع کسری خدمت یا در برخی شرایط از  معافیت ایثارگری پدر استفاده نمایند.

شرایط استخدام پرستار در منزل در شهر اصفهان

خدمات پرستاری در منزل ازجمله خدمات نوین نظام سلامت در ایران و کشور های مختلف جهان است که در سالهای اخیر با مجوزهای رسمی وزارت بهداشت در مراکز هوم کر (home car) ارائه می شود.

خدمات پرستاری در منزل در شهر اصفهان

با توجه به شرایط زندگی در قرن حاظر و پیچیدگی ها و دشواری های توامان با مسائل اجتماعی و ترافیک شهری و به دنبال آن، آلودگی های هوا بروز برخی از بیماری های شایع و مضمن را برای سالمندان و کودکان به همراه داشته است.

شرایط جدید کسری خدمت پدر بعد از قطعنامه

گرفتن کسری خدمت سربازی از ابتدای تشکیل جمهوری اسلامی و ابندای جنگ تحمیلی عران علیه ایران یکی از پر بحث ترین چالش های پیش روی سربازان بوده است. لذا اهمیت این موضوع بقدری حیاتی می باشد که سربازان در حین خدمت و حتی مشمولین حاضر هستند راه چندین روزه و یا چندین ساعته را تا محل خدمت پدر طی کرده و برای کسری منطقه پدر هرچند 1 ماه یا کمتر، اطلاع کسب کرده و یا اقدام به اخذ آن نمایند.

شرایط ثبت نام دوره مربیگری مهد کودک در سال ۱۴۰۲

دوره مربیگری مهد کودک به صورت دو دوره تئوری و عملی برگزار می گردد. در پایان این دوره بعد از آموزش های عمومی و تخصصی از هنرآموزان و شرکت کنندگان در این دوره آزمون پایان دوره به عمل آمده وبه قبول شوندگان کارت و گواهی معتبر مربیگری مهد کودک اهدا می گردد.

شرایط طلاق توافقی زوجین در سال ۱۴۰۱

شرایط و قوانین طلاق توافقی و مراحل انجام طلاق در سال ۱۴۰۱

سابقه حضور در جبهه بعد از قطعنامه

كاركنان رسمي آزمايشي - پيماني - قراردادي (كار معين / مشخص / مشاغل كارگري / پزشك خانواده و بيمه روستايي )- طرح عمراني . تبصره١ : در خصوص فرايند تبديل وضعيت كاركنان شركتي و نحوه ارسال مدارك اين كاركنان متعاقبا" اطلاع رساني خواهد گرديد . تبصره ٢ :اين كاركنان بايد در زمان تصويب قانون بودجه سال ١٤٠٠ كشور . تا تاريخ ٢٦ / ١٢ / ٩٩ و قبل از آن با موسسه قرارداد داشته و يا براي ايشان حكم كارگزيني صادر شده و هم اكنون در حال خدمت باشند. ٢ .كاركنان مشمول ايثارگر: -همسران و فرزندان جانبازان ٢٥ %و بالاترجانبازان -همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل ٦ ماه حضور در جبهه بصورت داوطلبانه رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه .۳ .  فرزندان آزادگان كمتر از يكسال همسر و فرزندان آزادگان داراي يكسال و بالاي يكسال اسارت آزادگان همسر و فرزند شهدا ، پدر ، مادر ، خواهر و برادر شهيدفرزندان جانباز زير ٢٥%

تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران سال ۱۴۰۲

شرایط طرح تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان شرکتی و قراردادی در سال ۱۴۰۱

کسری خدمت مناطق عملیاتی

با اعلام شرایط جدید مناطق جنگی و عملیاتی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح و تصویب آن از سوی  مجلس شورای اسلامی در سال  1401 شرایط استفاده از مزایا و امتیازات آن نیز تغییر کرد. از جمله تغییرات در استفاده از مناطق عملیاتی در بازه های زمانی قبل از شروع جنگ و بعد از آن (بعد از قطعنامه) می باشد.

رنگ را انتخاب کنید