• ۰۹۱۰۳۹۸۵۸۴۰
  • moshaver[at]RahnamaMoshaver.com

کسری خدمت مناطق عملیاتی - امنیتی درگیر و مرزی

یکی از راه هایی که پسران مشمول وقتی به سن مشمولیت می رسند، دریافت معافیت یا کسری خدمت سربازی می باشد.کسری خدمت موارد مختلفی را شامل می ‌شود. که ممکن است از طرف پدر باشد کثل مناطقی که پدر در آن خدمت کرده است یا ممکن است از طرق مختلف باشد که در ادامه به ان می پردازیم. با استفاده از  انواع کسری خدمت سربازی می توان حداکثر تا 24 ماه از طول مدت خدمت را کم نمود. بر اساس آخرین ابلاغیه ستاد کل نیرو های مسلح در سال 1402، مشمولین می توانند در صورت دارا بودن شرایط کسری خدمت منطقه عملیاتی پدر از این نوع کسری خدمت یا در برخی شرایط از  معافیت ایثارگری پدر استفاده نمایند.

طرح تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران در مناطق عملیاتی سال ۱۴۰۲

شرایط تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران و فرزندان رزمنده در مناطق جنگی و عملیاتی بر اساس دستور العمل سال ۱۴۰۰

شرایط مهاجرت کارشناس رادیولوژی به قطر

شرایط کاری کارشناس رادیولوژی در قطر با توجه به پیشرفت روز افزون پزشکی و تجهیزات پزشکی ازجمله تصویر برداری و تعامل با کشور های دیگر در این عرصه، خیلی از کادر مجرب درمانی و به خصوص کارشناسان رادیولوژی به فکر مهاجرت به کشور های همسایه از جمله کشور های حوزه خلیج افتادند. از این رو کشور قطر با پیشرفت های چشمگیر خود در عرصه پزشکی و تکنولوژی رادیولوژی این عرصه را برای رادیولوژیست ها فراهم کرده است. در ابتدا نگاه کلی به کشور قطر می اندازیم.

لیست جدید اسامی مناطق عملیاتی امنیتی بعد از قطعنامه سال ۱۴۰۲

یکی از موضوعات مهم در زمینه کسری های خدمت برای مشمولین و همچنین سربازان در حال خدمت کسری خدمت فرزندان ایثارگر می باشد. لذا در این مقاله سعی شده است ابتدا به بررسی مناطق عملیاتی قبل و بعد از جنگ پرداخته و سپس شرایط استفاده و بهره گیری از این کسری خدمت را معرفی می کنیم پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید

تغییرات منابع کنکور 1400 تجربی نظام جدید

تغییرات کنکور1400تجربی نظام جدید به نسبت تجربی نظام جدید 99چندان زیاد نبوده اما این تغییرات درکنار ناچیز بودن حائزاهمیت بسیار هستند وباید نسبت به آن ها آگاه بود . تاکنون تصمیمی مبتنی بربرگزاری کنکور 1400 نظام قدیم گرفته نشده وخبرها حاکی از این است که درسال 1400 ماتنها با یک کنکور وآن هم برای نظام جدید روبه رو هستیم که اهمیت آن را چند برابر کرده است

نمره چشم برای معافیت پزشکی سربازی در سال 1402

با توجه به تغییر قوانین و مقررات سربازی و ایجاد قوانین جدید برای انواع معافیت ها و کسری های خدمت سربازی، آگاهی از مقررات جدید و گرفتن معافیت پزشکی همواره مورد توجه مشمولان و سربازان وظیفه می باشد.

شرایط کار پرستاری در قطر

در ابتدا و پیش از بررسی روال کار، ازجمله کار بهداشت و درمان درکشور قطر و حتی کشور های حاشیه خلیج ابتدا به معرفی کشور قطر می پردازیم. قطر یکی از کشور های مهاجر پذیر در حوزه های توریستی(مخصوصا در چندین سال اخیر) و حتی در زمینه مهاجرت تحصیلی دارای بهترین دانشگاه های بین المللی در حوزه های بهداشت و درمان می باشد. که حتی در سالیان متوالی گذشته شاهد برگزاری چندین جشنواره های مهم جهانی در حوزه های مختلف در این کشور شاهد هستیم.

شرایط استخدام در سپاه پاسداران ۹۸

استخدام در سپاه پاسداران یکی از روش های مورد تایید برای کسانی است که علاقه مند به عرصه نظامی هستند می باشد. از این رو این نوع استخدام از دو طریق انجام می گیرد: 1- استخدام از طریق کنکور سراسری برای ورود به دانشگاه های افسری زیر نظر سپاه مثل : دانشگاه امام حسین.

زمان و شرایط ثبت نام دوره های کمک پرستاری سال ۱۳۹۸

برای افراد علاقمند به حوزه بهداشت و درمان, دوره های کمک پرستاری و یا دوره های کمک بهیاری در سراسر کشور وجود دارد. این دوره ها داری شرایط و گرایش های مختلفی هستند که توجه به این موارد قبل از ثبت نام کمک فراوانی به متقاضیان این دوره می نماید. خیلی از داوطلبان کنکوری بعد از نتیجه نگرفتن و یا موفق نشدن برای دستیابی به رشته های بالینی و یا پزشکی که دیگرشرایط شرکت در کنکور را ندارند دوره های کمک پرستاری می تواند کمک کننده باشند.

شرایط استخدامی درجه داری نیروی انتظامی سال ۱۳۹۸

فرماندهی انتظامی ويژه غرب استان تهران به منظور تأمين نيروي انساني (مرد) مورد نياز خود از بين جوانان متعهد ، مومن و کارآمد به صورت پيماني ۵ ساله انتظامي در مقاطع افسري و درجه داري از طريق آزمون ورودي و ديگر مراحل (مصاحبه ، معاينات پزشکي و ...) با شرايط مندرج در اين آگهي ، استخدام مي نمايد.

رنگ را انتخاب کنید