• ۰۹۱۰۳۹۸۵۸۴۰
  • moshaver[at]RahnamaMoshaver.com

شرایط جدید گرفتن کسری خدمت ایثارگری بعد از قطعنامه

در بخشنامه های مربوط به ستاد کل نیروهای مسلح ایثارگری و رزمندگی به فردی اطلاق میگردد که در یکی از مناطق عملیاتی – امنیتی درگیر و غیر درگیر ، مناطق جنگی و جنگ زده و یا در جبهه های حق علیه باطل خدمت نموده است.

شرایط ثبت نام مهمانداری هواپیما

شخص منتخب به عنوان یک مهماندار هواپیما باید از مهارت های خاصی برخوردار باشند که دراین مقاله قصد داریم تا به شما نشان دهیم که چگونه می توان یک مهماندار هواپیما شد و شرایط استخدام آن در سال جاری به چه شکل است؟؟

منابع آزمون دانشگاه افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران

ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تکمیل کادر افسری نیروهای زمینی، قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیاء(ص)، هوایی، دریایی و سازمان های تابعه خود از بین جوانان(پسر) مؤمن، متعهد و علاقمند به حرفه نظامی، دانشجو می پذیرد. داوطلبان از بین داوطلبان درحال تحصیل و فارغ التحصیلان رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی ومعارف اسلامی از طریق آزمون اختصاصی و مصاحبه حضوری انتخاب و به منظور فراگیری آموزش های نظامی کاربردی در دانشگاه های افسری امام علی (ع)، خاتم الانبیاء (ص)، هوایی شهید ستاری، علوم دریائی امام خمینی(ره) و فارابی مشغول به تحصیل خواهند شد.

استخدام نیروی زمینی ارتش

ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تکمیل کادر افسری نیروهای زمینی، قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیاء(ص)، هوایی، دریایی و سازمان های تابعه شرایط استخدامی خود را اعلام کرد به گزراش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، شرایط استخدام در دانشگاه های افسری ارتش را در زیر می خوانید:

شرایط انتقالی گرفتن سربازها

شرایط سربازی یکی از پر دغدغه ترین رویدادهای مربوط به پسرهاست. که این امر باعث بوجود آمدن نگرانی های مختلف برای مشمولان می باشد. و دلیل این نگرانی هم کاملا واضح است چراکه پسرها این دوران را بی هوده تلقی می کنند و هدر رفتن عمر می دانند. البته خیلی از مشمولان دلایل خاص خود رادارند برای نرفتن به خدمت سربازی.

شرایط کار در قطر

اقتصاد قطر یک اقتصاد کاملاً وابسته به گاز محسوب می‌شود. این کشور بزرگ‌ترین صادرکننده گاز طبیعی مایع (ال پی جی ) در جهان است. درآمد خالص قطر از صادرات نفت و گاز در سال ۲۰۱۴ میلادی حدود ۳۸ میلیارد دلار برآورد شده‌است. قطر به علت پیش‌دستی در بهره‌برداری از میدان گازی پارس جنوبی (که قطر آن را «میدان شمالی» می‌نامد) توانسته‌است بیش از ایران از این میدان گازی مشترک، گاز طبیعی استخراج کند و به رشد سریع اقتصادی دست یابد. درآمد بالای گاز و جمعیت کم در این کشور یک ساختار رفاهی بی کم‌وکاست برای شهروندان قطری ایجاد کرده‌است. درآمد سرانه این کشور است این کشور با حدود ۱۳۰ هزار دلار آمریکا درآمد سرانه در سال، بالاترین را در جهان دارد.

شرایط کسری خدمت ایثارگران در سال 1402

قانون جدید ایثارگری:طی 5 سال هرسال تعداد حد اکثر ۲۰۰۰۰ نفر از فرزن یشترین درصد جانباز ی ازاده گی و رزمندگی هسنتند ویا تجمیع امتیاز جانبازی رزمندگی و آزادگی آنان به بالاترین امتیاز برسد برابر ضوابا نایثارگران که دارای بژر شیش ماه بیشتر حضور داشته باشد.

شرایط و نحوه برگزاری آزمون های ورودی المپیاد های دانش آموزی

1- دوره آموزشی تابستان ۱۳۹۸ در تهران (باشگاه دانش پژوهان جوان) برگزار می شود و شرکت کنندگان پس از گذراندن آموزش ها و موفقیت در آزمون های مربوط , بر اساس نمره مکتسبه, مدال های طلا, نقره, برنز, و یا گواهی شرکت در دوره بعد را دریافت می کنند.  2-دوره آموزشی طلای کشور در باشگله دانش پژوهان جوان برگزار و پس از گدراندن اموزش ها و موفقیت در آزمون های ویژه و متعدد, اعضای تیم های ملی جمهوری اسلامی ایران, انتخاب می شوند.

بدون کنکور ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد

شرایط ارشد بدون کنکور استعدادهای درخشان: سراسری و آزاد استعداددرخشان در سراسری: شروط لیسانس اگر پیوسته باشد 8ترمه تمام شده باشد اگر ناپیوسته 4ترم و کاردانی 4ترم کاردانی معدل کارشناسی اگر 8ترمه تموم کرده باشن حداقل 16 جز 10% بهترین های ورودی خودشان هم باشند. یعنی چی؟ برای ارشد حتما باید در رشته ی خود اقدام کنند هر داوطلبی یک بار می تواند از سهمیه استعدادهای درخشان استفاده کند و حداکثر 1یال پس از فارغ التحصیلی لیسانس شرط آخر: حتمن باید در دانشگاه روزانه، شبانه یا غیرانتفاعی باشد. سایر دانشگاه ها پذیرفته نیست جز شرایط بالا که عمومی است هر دانشگاه شرایط اختصاصی خود را داراست هر دانشگاه اطلاعیه خاص خود را می دهد ولی معمولن نیمه اول سال اعلام می شود تا برای مهر ورودی بگیرند سوال: من اگر ارشد داشته باشم میتوانم از استعدادهاس درخشان استفاده کنم؟ خیر. 1بیش از یک سالب گذشته 2یک بار این مقطع را خوانده اید استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد شروط: لیسانس پیوسته 8ترمه ناپیوسته 4ترم 4ترم شرط معدل برای رشته های انسانی بالای 17 و برای سایررشته ها بالای 16 رشته انتخابی حتمن باید مرتبط با رشته لیسانس باشد حتمن باید دانشجوی آزاد باشد 1بار میتوانند استفاده کنند و حداکثر 1سال گذشته باشد *برای استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد دفترچه انتخاب رشته داریم برای سال96 انتخاب ها 100 تا بوده است دفترچه هم زمان با انتخاب رشته ی داوطلبین با کنکور میاد دفترچه انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون آزاد در آزاد هر دانشگاهی که با آزمون میگیرد بدون آزمون از استعدادهای درخشان هم می گیرند خارج از زمان رسمی برای استعدادهای درخشان شااااااید اواخر دی یا اوایل بهمن اطلاعیه میاد گزینه بعدی فراگیر پیام نور: 3 تا 4 درس به شما داده میشه و هر درس دست کم بالای 12 و معدل این دروس بالای 14باشد. این درس ها معادل ترم اول است.

انتخاب رشته کنکور سراسری 98

انسان در مسیر زندگی با فراز و نشیب هاي فراوانی روبه رو می شود که برخی از آنها سرنوشت ساز هستند از جمله آنها می توان به انتخاب رشته تحصیلی و انتخاب شغل اشاره کرد . انتخاب رشته تحصیلی و انتخاب شغل ارتباط بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند و نمی توان این دو را جدا از هم در نظر گرفت . انتخاب رشته تحصیلی به شکلی مقدمه انتخاب شغل است به طوري که رشته تحصیلی مدرسه و دانشگاه راه ورود به مشاغل وابسته به آن رشته است

رنگ را انتخاب کنید