• ۰۹۱۰۳۹۸۵۸۴۰
  • moshaver[at]RahnamaMoshaver.com

شرایط جدید کسری خدمت پدر بعد از قطعنامه

گرفتن کسری خدمت سربازی از ابتدای تشکیل جمهوری اسلامی و ابندای جنگ تحمیلی عران علیه ایران یکی از پر بحث ترین چالش های پیش روی سربازان بوده است. لذا اهمیت این موضوع بقدری حیاتی می باشد که سربازان در حین خدمت و حتی مشمولین حاضر هستند راه چندین روزه و یا چندین ساعته را تا محل خدمت پدر طی کرده و برای کسری منطقه پدر هرچند 1 ماه یا کمتر، اطلاع کسب کرده و یا اقدام به اخذ آن نمایند.

شرایط جدید ایثارگری مناطق عملیاتی بعد از قطعنامه سال ۱۴۰۲

با توجه به اخبار جدید اعلامی از سوی خبرگزاری ها مبنی بر تغییرات مناطق عملیاتی و جنگی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۲ و همچنین تصویب ان از سوی مجلس شورای اسلامی، خیلی از رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل کن قبلا موفق به گرفتن کارت ایثارگری یا امتیازات ایثارگری نبودند در حال حاضر می توانند نسبت به دریافت امتیازات ایثارگری یا کارت ایثارگری اقدام نمایند.

شرایط استفاده از امتیازات مناطق عملیاتی و جنگی در سال ۱۴۰۲

ایثارگری و رزمنده گی برای افرادی اطلاق می گردد که در سالهای زمان جنگ و حتی قبل و بعد از آن در جنگ و یا در شرایط جنکی و درگیری حضور بعمل آوره و با دشمن و یا حتی منافقین جهاد نموده اند.

شرایط معافیت پزشکی صافی کف پا

معافیت صافی کف پا از جمله انواع معافیت ها به شمار می رود که از ابتدای معافیت پزشکی خیلی از مشمولان خدمت سربازی و سربازان وظیفه را درگیر کرده است که الان هم قابل اجرا بوده و هر دوره خیلی از مشمولان و سربازان از این طریق توانسته اند معافیت بگیرند.

شرایط مهاجرت کارشناس رادیولوژی به قطر

شرایط کاری کارشناس رادیولوژی در قطر با توجه به پیشرفت روز افزون پزشکی و تجهیزات پزشکی ازجمله تصویر برداری و تعامل با کشور های دیگر در این عرصه، خیلی از کادر مجرب درمانی و به خصوص کارشناسان رادیولوژی به فکر مهاجرت به کشور های همسایه از جمله کشور های حوزه خلیج افتادند. از این رو کشور قطر با پیشرفت های چشمگیر خود در عرصه پزشکی و تکنولوژی رادیولوژی این عرصه را برای رادیولوژیست ها فراهم کرده است. در ابتدا نگاه کلی به کشور قطر می اندازیم.

لیست جدید اسامی مناطق عملیاتی امنیتی بعد از قطعنامه سال ۱۴۰۲

یکی از موضوعات مهم در زمینه کسری های خدمت برای مشمولین و همچنین سربازان در حال خدمت کسری خدمت فرزندان ایثارگر می باشد. لذا در این مقاله سعی شده است ابتدا به بررسی مناطق عملیاتی قبل و بعد از جنگ پرداخته و سپس شرایط استفاده و بهره گیری از این کسری خدمت را معرفی می کنیم پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید

تغییرات منابع کنکور 1400 تجربی نظام جدید

تغییرات کنکور1400تجربی نظام جدید به نسبت تجربی نظام جدید 99چندان زیاد نبوده اما این تغییرات درکنار ناچیز بودن حائزاهمیت بسیار هستند وباید نسبت به آن ها آگاه بود . تاکنون تصمیمی مبتنی بربرگزاری کنکور 1400 نظام قدیم گرفته نشده وخبرها حاکی از این است که درسال 1400 ماتنها با یک کنکور وآن هم برای نظام جدید روبه رو هستیم که اهمیت آن را چند برابر کرده است

شرایط کار پزشکی در قطر

باتوجه به اینکه در سالهای اخیر کشورهای عربی در زمینه پزشکی دندان پزشکی و خدمات درمانی پیشرفت چشمگیری  داشته اند، همواره از سراسر جهان پزشکان و متخصصین را به خود جذب نموده اند.

نمره چشم برای معافیت پزشکی سربازی در سال 1402

با توجه به تغییر قوانین و مقررات سربازی و ایجاد قوانین جدید برای انواع معافیت ها و کسری های خدمت سربازی، آگاهی از مقررات جدید و گرفتن معافیت پزشکی همواره مورد توجه مشمولان و سربازان وظیفه می باشد.

انواع معافیت پزشکی سربازی در سال ۱۳۹۹

با توجه به اینکه خدمت سربازی برای مشمولان وظیفه دارای فراز و نشیب های زیادی بوده و معمولا برای افراد مختلف در شرایط زمانی متفاوت، اخذ معافیت ها و یا کسری ها از مسائل مهم به حساب می‌اید. لذا مشولان خدمت سربازی به منظور اقدام به ارسال دفترچه اعزام باید سلامت جسمانی کامل را دار باشند.که این مهم توسط پزشکان مجرب در حوزه وظیفه مورد بررسی قرار می گیرد. از این رو معافیت پزشکی سربازی کمک زیادی به افراد دارای بیماری می کند. تا با خطرات و عواقب بعدتر در حین خدمت مواجه نشوند.لذا جهت آشنایی با قوانین و مقررات معافیت پزشکی و انواع آن شما را دعوت می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

رنگ را انتخاب کنید